KPSS-2024/1 Yerleştirme Sonuçlarına göre Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Kadrolarına Yerleştirilenlere İlişkin Duyuru
ÖSYM Başkanlığı tarafından 29.07.2024
tarihinde açıklanan KPSS-2024/1 Yerleştirme Sonuçlarına göre Bakanlığımız
kadrolarına yerleştirilen adayların, 16.08.2024
Cuma günü mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen belgeleri
hazırlayarak, “Ulaştırma ve Altyapı
Bakanlığı, Personel Genel Müdürlüğü, Hakkı Turayliç Caddesi No:5 Emek Çankaya /
ANKARA” adresine şahsen veya gönderi (APS/Kargo/Posta olarak yapılacak
müracaatlarda doğabilecek gecikmelerden Bakanlığımız sorumlu olmayacaktır) yolu
ile müracaat etmeleri gerekmektedir.
Adaylara ayrıca
tebligat yapılmayacak olup bu duyuru tebligat niteliğindedir.
İSTENİLEN BELGELER
1- Atama
Başvuru Formu, (Form
için tıklayınız)
2- T.C.
Kimlik Numarasının bulunduğu Nüfus Cüzdanı/Kimlik Kartının fotokopisi,
3- KPSS sonuç belgesi ile KPSS yerleştirme
belgesinin doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,
4- Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya
onaylı örneği (Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki
öğretim kurumlarından mezun olanlar için diploma denklik belgesinin aslı veya
onaylı örneği, www.turkiye.gov.tr e-Devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu
mezun belgesi),
5-Adli
Sicil Kaydı Belgesi (Son üç ay içerisinde alınmış sabıka kaydının olmadığına
dair Cumhuriyet Savcılığından belge veya e-Devlet kapısı üzerinden barkodlu
çıktı),
6-Mal
Bildirimi Beyannamesi (Beyan
için tıklayınız) (3628 sayılı Kanunun ve Mal Bildiriminde Bulunulması
Hakkında Yönetmelik hükümlerince doldurulması gereken Mal Bildirim Beyannamesi
önlü-arkalı doldurularak kapalı zarfa konulmuş ve zarf üzerinde T.C. numarası
ile Ad Soyad belirtilmiş olacaktır),
7- 2 adet
vesikalık fotoğraf (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve
Kıyafetine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak son 6 ay içerisinde
çekilmiş),
8- Terhis
Belgesi (Yetkili askerlik şubelerince düzenlenmiş)
Askerliğini yapmamış olan adaylar için askerlik
durum belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden barkodlu çıktı),
9- Kamu
Görevlileri Etik Sözleşmesi, (Sözleşme
için tıklayınız)
10-Sağlık Beyanı, (Form
için tıklayınız)
11- SGK Tescil ve Hizmet Döküm Belgesi (e-Devlet kapısı
üzerinden barkodlu çıktı),
12-Kamu Kurum
ve Kuruluşlarında çalışmış veya çalışmakta olan adayların kurumlarından
alacakları onaylı hizmet belgesi ya da çalıştığı kamu kurumunu,
derece/kademesini, unvanını ve sicil numarasını belirtildiği bir dilekçe,
13-Güvenlik
Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar ortamında doldurularak
ıslak imzalı olarak 1 nüsha gönderilecektir), (Form
için tıklayınız)
14-Veri
Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrosuna yerleştirilenler için MEB onaylı
“Bilgisayar İşletmenliği” sertifikasının aslı veya onaylı örneği ya da öğrenimi
sırasında zorunlu/ortak/seçmeli bilgisayar dersi aldığına ilişkin transkriptin
aslı veya onaylı örneği,
Bakanlığımıza
yerleştirilen adayların, yukarıda belirtilen belgeleri tam ve eksiksiz olarak
temin ederek başvuruda bulunmaları gerekmekte olup, atanmaları ve adaylıklarına
ilişkin işlemler 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu hükümlerine göre
yapılacaktır.
İlanen duyurulur.
Not: Atama için öngörülen koşulları karşılayamayan adaylar,
yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybederler.
İletişim
Numarası: Santral 0 312 203 10 00 / Dahili 3851-1308-3197-3193